بالفيديو – حمو بيكا ينفي سقوطه على المسرح.. “اللي يتكلم عليا كلمة وحشة، تقعد له ولعياله ولعافيته”

الرياض – بال بلس
 نفى حمو بيكا ما تردد عن وقوعه على خشبة المسرح، مؤكداً في مقطع فيديو نشره على صفحته الرسمية بـ “فيسبوك” أنه متواجد في السعودية، وأن الشخص الذي سقط في الفيديو كان يغني أغنية أجنبية، نافياً أنه سقط على خشبة المسرح كما ورد.

وأضاف حمو بيكا: “أنا طالع أقول كلمتين للناس اللي مبتحبليش الخير”.

وقال: “أنا بخير وبسلامة، وأنا دلوقتي في السعودية، وعندي حفلات هناك”، مهاجمًا الصحف والمواقع التي نشرت خبر سقوطه، متهمًا إياها بالكذب.

مضيفًا: “مش أنا اللي كنت في الحفلة، ولا وقعت على الستيدج ولا حاجة”.

حمو بيكا يوجه رد قاسي لمن يتحدث عنه

وتابع حمو بيكا: “عايز أوجه رسالة، للناس اللي بتنفسن، والناس اللي بتبص لعيشة الناس، واللي يبص لعيشة الناس، تحرم عليه عيشته، واللي يتكلم عليا كلمة وحشة، تقعد له ولعياله ولعافيته، واللي يتكلم عليا كلمة خير، أنا بتمنى له الخير”.

اقرأ أيضاً: ما حقيقة اعتزال غادة عبد الرازق الفن وارتدائها الحجاب؟

وتابع: “لقمة عيشي اتمنعت من مصر، ومبغنيش في مصر، بس ربنا بيبعت لي لقمتي ورزقي من حتة تانية، أنا مش هقول أنا فاتح بيوت وكل ده معروف، وانتظروا فرع الشيخ زايد قريباً، وانتظروا كافيه ومطعم وجزارة بيكا قريباً في البيطاش، والحمد لله أنا ربنا كرمني”.

وكشف حمو بيكا عن نيته افتتاح فرع جديد لمطعمه في السعودية، “انتظروني بكرة عند الشيخ محمد الشماسي، فرع بيكا ساندوتش في السعودية، أنا رايح أتفرج على المكان، وأمضي العقد لأول فرع بالخليج، وهيكون في جدة مع الشيخ محمد الشمسي”.

ونشر رواد منصات التواصل الاجتماعي فيديو لحفلة غناء يظهر في شخص يقع على خشبة المسرح أثناء رقصه، قالو أنه لحمو بيكا بينما نفى بيكا الخبر.