عربيفن

ريهام سعيد (تتحسبن) بالجملة على دمار مسيرتها الإعلامية

الإعلامية ريهام سعيد تُثير الجدل

القاهرة – بال بلس
شاركت الإعلامية المصرية ريهام سعيد عبر تطبيق تبادل الصور والفيديو(إنستجرام)، رسالة وجتهها لكافة المحيطين بها من أصدقاء وزملاء ومتابعين، وعبرت عن غضبها وشعورها بالظلم تجاه كافة المشاكل التي تعرضت لها مؤخراً، وإعلانها الاعتزال.

الإعلامية ريهام سعيد تُثير الجدل:

علقت: “حسبي الله و نعم و الوكيل في كل مفتري و في كل افاق ساهم إنه يقضي على مجهود سنين طويلة ، حسبي الله ونعم الوكيل في كل واحد ساهم إنه يصدر فكرة غلط عني و عن شخصيتي ، حسبي الله و نعم الوكيل في كل واحد جاب سيرتي عشان يشدني لمشكلة و أطلع في الآخر بتاعت مشاكل لما يكون ليه رد فعل”.

وتابعت: “حسبي الله و نعم الوكيل في كل واحد وقفت جنبه و اتخلي عني في وقت شدة و عارفاهم بالاسم و مش هانسي ، حسبي الله و نعم الوكيل في كل واحد مايعرفنيش و قال كلمة وحشه عني”.

اقرأ المزيد: هكذا رد حمو بيكا على “المتنمرين” عليه بعد مرضه

وأضافت: “حسبي الله ونعم الوكيل في كل صحفي كتب خبر في عز تزمتي عشان يقضي على شغلي و اسمي أنا ٢٢ سنة مقراتش كلمة كويسة مع إني حققت نجاح غير مسبوق، حسبي الله و نعم الوكيل في كل واحد كتب بوست شتيمة عن جهل لما سمع و ماشافش المهم إن كل دول فاهمين إنهم انتصروا غلطانين انا صحيح اعتزلت لكن إنتو كل يوم بتعرفوني اد ايه أنا ناجحة ومهمة و شاطرة”.

وعبرت: “الناس الي كسبت من ورايا ملايين ورموني في الآخر و خربوا بيتي و سرقوا صفحتي إلي عليها ١٥ مليون، لكل إلي افتري عليه يا رب تصحي من النوم تلاقي الصراصير ماشية علي وشك زي ما تكون في قبرك و تفضل محبوس أيام مش عارف النهار من الليل في مكان .. إن شاء الله يحصل لك زي ما حصل لي عشان تعرف إني أقوى من أي حد و بإذن الله ربنا يعرفك إنك ظالم في جهنم إن شاء الله”. 

يذكر توقف برنامج (صبايا الخير) الذي كانت تقدمه سابقاً، بسبب انتهاء عقد العمل مع قناة (النهار) وفق ما أوضحته ريهام سعيد سابقاً.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى